loading...
.:: Bsoft ::. بی سافت
.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 60 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (2)

Scanbot PRO یک برنامه اندروید جهت اسکن انواع اسناد و تبدیل آنها به فایل پی دی اف است. این برنامه راه حل مناسبی جهت مستند سازی اسناد به صورت دیجیتالی است. به طور مثال فیش رسید عابر بانک یا کارت ویزیت دوستتان را به کمک این اپ می توانید به صورت فایل پی دی اف برای خودتان ذخیره کنید یا برای دیگری ارسال کنید.
پس از اسکن می توانید فایل نهایی را به صورت ایمیل برای دوستتان ارسال کنید یا در فضای ذخیره سازی ابری مانند گوگل درایو، دراپ باکس ، Evernote یا … آپلود نمایید.

قابلیت ها :
اسکن با کیفیت بسیار عالی ۲۰۰ DPI مانند اسکنرهای حرفه ای دسکتاپ
همگون شده با سرویس های ذخیره سازی ابری جهت آپلود اتوماتیک
قابلیت اسکن QR Code ، URL، شماره تلفن, مختصات مکانی
قابلیت تشخیص سریع گوشه های برگه اسکن شده و ذخیره به صورت فایل در قالب یک مستطیل صاف
قابلیت ذخیره به صورت فایل چند صفحه ای
قابلیت اسکن به صورت رنگی و یا تبدیل به صورت سیاه سفید
آپلود در پس زمینه به صورت هوشمند و بدون نیاز به دستور کاربر
طراحی زیبا و کاربردی اپلیکیشن
بهینه شده با Android L
قابلیت اضافه کردن فیلترهای رنگی گوناگون
نیازمند به اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا


http://s3.picofile.com/file/7940647739/Download.png

 

  حجم فایل: 28.5 مگابایت

منبع  و پسورد : www.p30world.com

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 114 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

بهترین و سریعترین نرم افزار مرورگر وب برای تلفن های همراه اندروید می باشد که برای کاربرانی که دوست دارند با امکانات زیاد به گشت و گذار در دنیای اینترنت بپردازند ، طراحی و توسعه داده شده است .

مرورگر یوسی با فشرده کردن صفحات وب صفحات سایت ها و وبلاگ ها را با بالاترین سرعت ممکن برای شما بارگزاری می کند و این امکان را برای شما فراهم می آورد که اینترنت خود را بر حسب اتصال دلخواه تنظیم کنید .این برنامه با امکانات بی نظیر خود مانند به اشتراک گذاری مستقیم و آسان مطالب در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس ، فیس بوک و توئیتر ؛ دارا بودن حالت شب برای مطالعه صفحات وب در تاریکی ، قابلیت دادن دستورات صوتی ، نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن و محیط کاربری زیبا و آسان به بهترین و معروف ترین مرورگر وب برای موبایل تبدیل شده است.از ویژگی دیگر UC Browser می توان به دارا بودن مدیریت دانلود قدرتمند آن اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد به صورت حرفه ای به دانلود فایل های خود از اینترنت بپردازید.

 

http://s3.picofile.com/file/7940647739/Download.png

 

منبع انتشار و رمز فایل :www.download0098.com

 

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 34 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به وسیله نرم افزار CallRecorder قادر به ضبط تماس ها هنگام مکالمه با خط تلفن خود هستید .در واقع هر دستگاه آندرویدی از این نرم افزار پشتیبانی می کند به شرط اینکه دارای یک چیپ به نام Qualcomm باشد. استفاده از API های استاندارد برای ضبط صدا ( ضبط از میکروفون )

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 34 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Android O/S : 1.5+

نرم افزار Battery Booster یک نرم افزار قدرتمند برای تقویت و مدیریت مصرف باتری مخصوص گوشی های آندروید طراحی شده است .این نرم افزار بر اساس مشخصات سیستم ، امکان تقویت باتری و صرفه جویی در مصرف برق را برای موبایل شما فراهم می کند .شما می توانید دقیق ترین اطلاعات از شارژ باتری خود را ، که شامل یک نمودار خودکار و به روز رسانی لحظه ای از مصرف باتری خود شامل دما ، ولتاژ است مشاهده کنید و با تنظیمات هوشمندانه نرم افزار بیشترین استفاده را از باتری خود انجام دهید.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 28 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Android O/S : 1.2+

آیا برای یک تجربه کاملا جدید بر روی گوشی خود آماده هستید؟ این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید تا گوشی آندرویدی شما به محیط ویندوز 8 تغیر شکل دهد .شما می توانید این نرم افزار را جایگرین محیط پیش فرض گوشی خود کنید و همزمان به تمام چیزهای گوشی خود طبق قبل اما با محیط ویندوز 8 دسترسی داشته باشید.
شما می توانید برنامه های مورد علاقه و پر استفاده ترین ابزارهای خود مانند مرورگر ، تلفن ، ایمیل ، پیام های خود را بر روی صفحه اصلی اضافه کنید و از ویندوز 8 بر روی گوشی اندرویدی خود لذت ببرید.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 44 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

CR Player یک نرم افزار پخش کننده سریع و زیبا برای پخش ویدئو/ موزیک/ پخش تلویزیون برای گوشی های آندروید و همچنین تبلت های آندروید با استفاده فوق العاده آسان است.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 220 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

به وسیله این نرم افزار قادرید یک عکس تمام صفحه برای دوستان خود انتخاب کنید و هنگام تماس تصویر تمام صفحه از تماس گیرنده را به همراه نام و شماره تماس گیرنده مشاهده کنید.

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 61 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

Countdown Widget نرم افزاری است که رویدادهایی که منتظرشان هستید را بطور معکوس شمارش می کند و به صورت ویجت های زیبا در صفحه نمایش به شما نشان می دهد. دیگر رویداد های مهم زندگی خود را فراموش نکنید. آیا در حال شمردن روزها برای دنیا آمدن فرزندتان هستید؟ منتظر تولد شخصی که دوستش دارید هستید؟ آیا تاکنون روز مهمی را فراموش کرده اید که برایش ناراحت باشید؟ این ویجت برای شماست. بعد از اینکه ویجت را نصب و اجرا کردید، فقط کافی است که تاریخ و عنوان را در آن وارد کنید. پس از آن ویجت شروع به شمردن تا رسیدن به روز مورد نظر می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 1,617
  • بازدید کلی : 13,873