loading...
.:: Bsoft ::. بی سافت
.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 163 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

کی از ویژگی که نظر همه را به خود جلب کرده، Airplay کردن دسکتاپ مک های بعد از نیمه نخست سال 2011 می باشد که توسط این ویژگی می توان دسکتاپ مک را بدون نیاز به کابل و بصورت وایرلس به تلویزیون انتقال داد. AirParrot نام نرم افزاری است که توسط آن می توانید دسکتاپ اپل خود را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید.این نرم افزار مناسب مک هایی است که قبل از نیمه سال 2011 تولید شده اند.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AirParrot:

- امکان حل مشکل کد گذاری در انتقال صدا و تصویر

- امکان مشاهده تصویر با رزولوشن بالا

- برقراری ارتباط بی سیم

- و...

 

      

     رمز فایل : www.p30download.com

 

 

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 24 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

بسته رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. این بسته محیط نرم افزار های:

- Microsoft Office Excel 2013

- Microsoft Office OneNote 2013

- Microsoft Office Outlook 2013

- Microsoft Office PowerPoint 2013

- Microsoft Office Word 2013

را به فارسی تغییر خواهد داد.

 

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 32 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد.avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.

avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 50 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

روش استفاده:
بعد از دانلود فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده فقط کافیست آن را یک بار اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به روز شود.
این فایل برای نسخه های 5 و 6 و 7 قابل استفاده است.

----------------------------------------------

مشخصات

حجم فایل: 78.2 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:45 - 91/11/21
منبع: پی سی دانلود

---------------------------------------------------------

 

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 45 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

اغلب ما خاطرات بدی از آلوده شدن کامپیوتر توسط ویروس های موجود در فلش مموری (حافظه های USB) داریم. به همین دلیل هر وقت که میخواهیم فلش مموری یکی از دوستان یا همکاران را به کامپیوتر خود وصل کنیم دست و پایمان میلزرد که نکند دوباره کامپیوتر نازنین مان ویروسی شود.  به طور کلی یکی از مهم ترین راه های انتقال ویروس ها و برنامه های مخرب کامپیوتری، از طریق حافظه های USB است.

نرم افزار USB Guardian میتواند خیال شما را در مورد آلوده شدن از طریق USB راحت کند. این نرم افزار تمام فلش مموری هایی که به کامپیوتر شما وصل میشود را کنترل کرده و اجازه انتقال ویروس یا فایل های آلوده و مخرب را نمیدهد.

 

منبع : www.sarzamindownload.com

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 29 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 

یکی از تغییرات مهم ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 ، تغییر سیستم مدیریت بوت (راه اندازی ویندوز) است. در ویندوزهای XP و 7 اگر بیش از یک ویندوز در کامپیوتر خود داشتید، هنگام روشن کردن کامپیوتر با صفحه سیاهی مواجه میشدید که امکان انتخاب سیستم عامل را برای شما فراهم میکرد. اما در ویندوز 8 دیگر خبری از آن صفحه مشکی ساده نیست و همه چیز کاملا تغییر کرده است.

هرچند این تغییرات برای راحتی کاربر و افزایش امکانات بوت ویندوز 8 میباشد، اما شاید دوست داشته باشید به همان منوی ساده برگردید.

اگر شما علاوه بر ویندوز 8 یک ویندوز دیگر هم روی کامپیوتر خود دارید و از منوی مدیریت بوت ویندوز 8 راضی نیستید، نرم افزار NanWick Switch Boot در خدمت شماست و میتواند منوی بوت قدیمی ویندوز را جایگزین منوی بوت جدید کند.

 

 

منبع : www.sarzamindownload.com

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 32 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 64 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
 
Bad Piggies     ویرایشی جدید از سری بازی های محبوب پرنده های عصبانی! شما در این بازی برخلاف Angry Birds باید توسط خوک ها به جنگ با دشمنان بروید. خوک های بد گیم پلی شبیه به پرنده های عصبانی دارد و با همان سبک روال بازی طی می شود اما مراحل این بازی به کلی تغییر کرده و حوادث جدیدی خواهید دید.
.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 54 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

آندروید و آی او اس

بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی Plants vs Zombies را این بار برای گوشی های موبایل تجربه خواهید کرد. در این بازی شما باید مراقب محدوده مزرعه خود باشید زیرا زامبی ها به مزرعه گیاهان شما حمله خواهند کرد و شما نیاز به تفکر سریع و اعمال آن دارید و باید در مقابل آنها با استراتژی و مهارت های خاص خود با استفاده از ابزاری مانند بمب ها ، دیوار ها و انواع و اقسام ادوات به دست آمده دفاع کنید و همزمان به کاشتن گیاهان و کسب امتیاز بپردازید.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,676
  • بازدید کلی : 13,932