loading...
.:: Bsoft ::. بی سافت
.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 34 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به وسیله نرم افزار CallRecorder قادر به ضبط تماس ها هنگام مکالمه با خط تلفن خود هستید .در واقع هر دستگاه آندرویدی از این نرم افزار پشتیبانی می کند به شرط اینکه دارای یک چیپ به نام Qualcomm باشد. استفاده از API های استاندارد برای ضبط صدا ( ضبط از میکروفون )

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 34 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Android O/S : 1.5+

نرم افزار Battery Booster یک نرم افزار قدرتمند برای تقویت و مدیریت مصرف باتری مخصوص گوشی های آندروید طراحی شده است .این نرم افزار بر اساس مشخصات سیستم ، امکان تقویت باتری و صرفه جویی در مصرف برق را برای موبایل شما فراهم می کند .شما می توانید دقیق ترین اطلاعات از شارژ باتری خود را ، که شامل یک نمودار خودکار و به روز رسانی لحظه ای از مصرف باتری خود شامل دما ، ولتاژ است مشاهده کنید و با تنظیمات هوشمندانه نرم افزار بیشترین استفاده را از باتری خود انجام دهید.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 28 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Android O/S : 1.2+

آیا برای یک تجربه کاملا جدید بر روی گوشی خود آماده هستید؟ این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید تا گوشی آندرویدی شما به محیط ویندوز 8 تغیر شکل دهد .شما می توانید این نرم افزار را جایگرین محیط پیش فرض گوشی خود کنید و همزمان به تمام چیزهای گوشی خود طبق قبل اما با محیط ویندوز 8 دسترسی داشته باشید.
شما می توانید برنامه های مورد علاقه و پر استفاده ترین ابزارهای خود مانند مرورگر ، تلفن ، ایمیل ، پیام های خود را بر روی صفحه اصلی اضافه کنید و از ویندوز 8 بر روی گوشی اندرویدی خود لذت ببرید.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 44 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

CR Player یک نرم افزار پخش کننده سریع و زیبا برای پخش ویدئو/ موزیک/ پخش تلویزیون برای گوشی های آندروید و همچنین تبلت های آندروید با استفاده فوق العاده آسان است.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 219 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

به وسیله این نرم افزار قادرید یک عکس تمام صفحه برای دوستان خود انتخاب کنید و هنگام تماس تصویر تمام صفحه از تماس گیرنده را به همراه نام و شماره تماس گیرنده مشاهده کنید.

 

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 66 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

NetSupport School نرم افزاری برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی تحت رایانه است. مربیان با استفاده از این نرم افزار می توانند در یک شبکه کامپیوتری با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است. به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. مربی می تواند در هر زمان بدون دخالت دانش آموز به تبادل فایل با کامپیوتر وی اقدام کند. این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار مربی قرار می دهد. مربی و دانش آموزان می توانند ارتباط متنی و صوتی با یکدیگر داشته باشند. طراحی سوال، طراحی آزمون و اجرای آن از دیگر ابزارهای قدرتمند برنامه است. در ضمن این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها برای راه اندازی شبکه محلی است.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 60 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

Countdown Widget نرم افزاری است که رویدادهایی که منتظرشان هستید را بطور معکوس شمارش می کند و به صورت ویجت های زیبا در صفحه نمایش به شما نشان می دهد. دیگر رویداد های مهم زندگی خود را فراموش نکنید. آیا در حال شمردن روزها برای دنیا آمدن فرزندتان هستید؟ منتظر تولد شخصی که دوستش دارید هستید؟ آیا تاکنون روز مهمی را فراموش کرده اید که برایش ناراحت باشید؟ این ویجت برای شماست. بعد از اینکه ویجت را نصب و اجرا کردید، فقط کافی است که تاریخ و عنوان را در آن وارد کنید. پس از آن ویجت شروع به شمردن تا رسیدن به روز مورد نظر می کند.

.:: Bsoft ::. بی سافت بازدید : 49 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

Comfort Keys Pro نرم افزاری مفید است که در ساخت کلید های میانبر به شما کمک کنید تا عملیات پرکاربرد خود را تنها با فشار دادن یک کلید انجام دهید تا دیگر لازم نباشد منوهای مختلف را با ماوس خود برای انجام یک عملیات خاص، جستجو نماید. به عنوان مثال به وسیله این برنامه می توانید برای یک آدرس اینترنتی خاص کلید میانبر Ctrl+k را تعریف کنید تا در هر زمانی که از این کلید میانبر استفاده نمودید URL مورد نظر شما توسط مرورگر باز شود. اجرای نرم افزاری خاص، توانایی اجرای دستورات ماکرو، قابلیت Paste کردن اطلاعات ورودی در فرم ها، کنترل صفحه نمایش و تنظیمات آن و ... تنها بخشی از قسمت هایی می باشد که به وسیله این نرم افزار پشتیبانی می شود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 1,530
  • بازدید کلی : 13,786